Pitkästä aikaa päivityksiä...

Ollaan tässä puuhasteltu kaikenlaisia arkisia juttuja, ei vaan ole tullut kirjoiteltua...

Varma harjoitteli ompelukoneella "ompelua" tai miksi sitä nyt voisi kutsua.

1601601.jpg    1601606.jpg

Stellan kanssa on leikitty laatikkoleikkejä...

1601611.jpg    1601614.jpg

Oltu ruokailuseurana...

1601617.jpg  1601620.jpg

(missäs mun lautanen viipyy...???)

Ja minä olen jatkanut parvekeprojektia. Se etenee aika hitaasti, vaikka verkko tulikin viikossa. Nyt olen saanut maalattua tukipuut ulkomaalilla parvekkeen kaiteiden värisiksi. Osan puutavarasta sainkin vanhasta kiipeilypuusta puretuista osista. Hyötykäytöä siis... Tähän tytöt ovat osallistuneet kommentoimalla ja neuvoja antamalla kovaäänisesti ikkunan takaa.

1601629.jpg

Tällaisia puuhia viime aikoina. Ikävä kyllä tänä kesänä minulla ei ole kuin viikko lomaa työpaikan vaihdon vuoksi. Täytyy yrittää saada hommat valmiiksi töiden ohella. Pääsisi nauttimaan auringosta edes parvekkeelle!